Rinkimų karštinei įsisiūbavus, politikai trankiai šoka viliotinį rinkėjams. Spindinčios holivudinės šypsenos ir vienas už kitą gražesni pažadai – politinės reklamos rėkte rėkia balsuoti už kandidatus. Šie dėl didesnio matomumo tribūnai neišrankūs. Politikų reklamų stendais „dekoruotos“ nebaigtų statybviečių tvoros, plakatai užklijuoti ant drabužių parduotuvių vitrinų nesikratant rėksmingų užrašų „Nuolaidos“ kaimynystės, politinė reklama rinkėjams brukama netgi paliekant už automobilių valytuvų užkištus nuo sniego ir lietaus sumirkusius leidinius. Viešųjų ryšių specialistai atkreipia dėmesį, kad netinkamai parinkta vieta politinei reklamai gali pakišti koją kandidatui, nors patys politikai tokios bėdos nemato.
Pasak P. Urbšio, vieno plakato publikavimas ant didžiausio reklamų stendo mieste komitetui kainuotų kone trečdalį politinei reklamai numatytų lėšų. „Galbūt kai kam statybų tvora atrodo kaip prestižo sumenkinimas, bet aš to neįžvelgiu. Gal sakyčiau, atvirkščiai, tai savotiškas atgimimo, naujumo simbolis. Juk ir pati aplinka aplink statomą pastatą nėra atgrasi“, – interpretavo P. Urbšys.
Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/