Pabandykite

Prieš kelias savaites gavome vienos panevėžietės prašymą, pasirūpinti, jog savivaldybės puslapyje atsirastų aiškiai matoma informacija su savivaldybės informacijos telefonu, kuriuo paskambinus, atsilieptų žmogus, kuris galėtų pakonsultuoti ar nukreipti pas specialistą, nes šiuo metu savivaldybės tinklapyje tikrai sunku rasti informaciją. Ko gero, greičiau rasite mero telefono numerį, nei Jums reikalingą informaciją.

Pabandykite.
Kaip sekėsi? Iš tiesų įdomu, per kiek laiko radote reikalingą informaciją ar telefono numerį?
Jau įprasta lyginti savivaldybę su verslu. Taigi, daugumos įmonių interneto svetainėse, bendras telefonas yra matomas pradiniame įmonės interneto tinklapyje – viršuje ar apačioje arba ryškus meniu punktas KONTAKTAI, kurį atsidarius rasite vieną telefono numerį, kuris nukreips Jums rūpimu klausimu. Ne iš vieno žmogaus teko girdėti, kad jei tokiais tempais dirbtų versle, tai greitai įmonė bankrutuotų. O vat savivaldybėje kiek kitaip. Čia paprasčiau. Nerado telefono numerio ir nepaskambino. Nepaskambino, vadinas ir nesutrukdė.
Kaip tarybos frakcija KARTU pateikėme pasiūlymą savivaldybei (vis kalbama, kad opozicija tik kritikuoja, bet nesiūlo).
Sulaukėme atsakymo. Jame rašome, kad „siekdama, kad gyventojam būtų kuo patogiau, savo iniciatyva Savivaldybė titulinio puslapio kairėje pusėje sukūrė rubriką „Gyventojų priimamasis“, kur pateikiama ir koncentruota informacija“. Sutinku, šioje skiltyje tikrai naudinga informacija.
Tik klausimas, ar tikrai tie bendrieji telefono numeriai negali atsirasti aiškiai matomoje vietoje, kad nereikėtų ieškoti?