Akivaizdu, miesto valdžios neskaidrumas – pagrindinis Panevėžio atsinaujinimo stabdys. Deja, jai niekada neužteks drąsos tai pripažinti. Juk dėl mero kaltės iš esmės įstrigęs ir baseino atnaujinimo projektas. Viešųjų pirkimų tarnyba prieš keletą metų konstatavo, jog konkurso sąlygos buvo iš anksto orientuotos į būsimą laimėtoją ir būtent tai sustabdė baseino atnaujinimą. Miesto gėda – autobusų stotis. Ją buvo galima atnaujinti dar 2018 metais, pasinaudojant ES lėšomis, kaip tai padarė kitos savivaldybės. Tačiau didžiojo miesto „atnaujintojo“ ambicijų dėka nuspręsta statyti naują autobusų stoties pastatą. Dėl to mes praradome ES lėšas ir galimybę jau dabar turėti sutvarkytą autobusų stotį. Taip likome prie suskilusios geldos.Jeigu kalbėtume apie miesto erdvių atsinaujinimą pagal URBAN programą, tai akivaizdu, kad projektų sąmatas išpūtė ne tik kainų pakilimas, bet ir valdžios savanaudiškumas ir nekompetencija, todėl 20 mln. eur iš ES lėšų numatytiems projektams jau nebepakanka. Iš 15 planuotų projektų pinigų lieka tik 12. Viešieji konkursai dėl Senvagės vyko daugiau nei 5 kartus. Tiesioginė atsakomybė tenka miesto „atnaujintojui“, tačiau atsakomybės už vilkinimą jis prisiimti nenori.Tad nėra ko stebėtis, kad ir dėl socialinio būsto jie laikosi tos pačios nuostatos ir rodo pirštu ne į save, o į kitus. Tik noriu priminti, kad vieni mane kaltina, jog socialinis būstas statomas būtent toje vietoje, o kiti – dėl to, kodėl socialinio būsto statyba vyksta lėtai. Manau, būtų teisinga ir sąžininga, jeigu dabartinė miesto valdžia ne baksnotų pirštu iš virtualių erdvių, o inicijuotų viešą diskusiją, kur visuomenei būtų sudarytos sąlygos patiems nuspręsti, kas ir kodėl yra miesto atnaujinimo stabdžiai. „Atnaujintojai“, pasirinkite vietą ir laiką.Su nekantrumu laukiu kvietimo.
